Dá se vůbec dělat reklama bez sociálních sítí a vizuálního obsahu?

Moderní technologie navždy změnily svět reklamy. Namísto reklamních letáčků pracně roznášených po schránkách můžete reklamu přesně cílit na konkrétní publika díky sociálním sítím. A že kvalitní reklamní video dokáže natočit jen ten, co má výbavu v hodnotě několika tisíc až desetitisíc eur? Tak to už také dávno neplatí.

Zaměřte svou reklamu na publikum, u kterého má největší šanci uspět

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby. Téměř každý má na nějaké účet a drtivá většina z těchto lidí s každodenní pravidelností na sociální sítě zavítá a prohlédne si řadu příspěvků. To odkrývá obrovský potenciál pro reklamu.

Výhodou internetové reklamy je to, že lze cílit na určitě typy uživatelů, pro které je daný produkt určen. To se děje na základě sesbíraných dat o vašem publiku a pokud se s těmito daty správně pracuje, efektivita internetové reklamy je opravdu vysoká.

Máte dobrou myšlenku? Řekněte ji obrazem

Pokud se na sociálních sítích pohybujete již déle, určitě víte, jaký důraz je kladen na vizuální obsah. Už jen samotný Facebook se za léta svého fungování změnil. Fotografie, či jiné obrázky se zobrazují větší as příchodem takzvaných „příběhů“ se s přidáváním fotek či krátkých videí přímo roztrhl pytel.

To, že (hlavně mladší) uživatelé nechtějí číst sáhodlouhé statusy, ale více je zajímají fotografie a poutavá videoprodukce, ukazuje i popularita Instagramu právě mezi mladšími ročníky. Ten je totiž zaměřen přímo na přidávání vizuálního obsahu.

Pokud by však běžní lidé neměli čím pořizovat použitelné fotografie a videa, neměl by tento obsah takový úspěch. V současnosti však i lepším chytrým telefonem dokážete natáčet videa vysoké kvality a pořizovat záběry, ze kterých sice velké plakáty neuděláte, ale k účelu, kterým je použití na sociálních sítích, bohatě postačují.

Latest articles

Similar articles

Subscribe to our newsletter

Instagram